Obchodní a záruční podmínky

Tyto Obchodní podmínky (dále jen „OP“) blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího v rámci smluvních vztahů, které mezi sebou uzavírají prostřednictvím internetového obchodu na webovém rozhraní www.chladimeprofi.cz a jsou nedílnou součástí každé smlouvy takto uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.chladimeprofi.cz se rozumí firma Klára Tolmová ,IČ : 1173907 sídlo firmy Sladkovského 54, 326 00 Plzeň (dále jen „prodávající“).

Kupujícím může být  pouze podnikatel tedy fyzická osoba ( OSVČ ) nebo právnická osoba IČ (dále jen „kupující“).

Podnikatelem se ve smyslu OZ rozumí ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely OP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Kupující v objednávce uvede své identifikační číslo a pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená v OP.

Kupující zasláním své internetové objednávky prodávajícímu potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito OP, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky, a že s nimi výslovně souhlasí.

 

KUPNÍ SMLOUVA 

Kupní smlouva je dohoda, v rámci níž prodávající převádí svou věc kupujícímu a ten se naopak zavazuje za ni zaplatit kupní cenu. Nejčastěji k dochází k jejímu uzavření zaplacením za objednané zboží, lze ji uzavřít také ústně a písemně.

Kupující bere na vědomí, že mu koupí zboží prostřednictvím internetového obchodu na www.chladimeprofi.cz nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, aj. prodávajícího nebo smluvních partnerů prodávajícího, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

Návrhem na uzavření kupní smlouvy je objednávka zboží, která je závazná . 

Objednávku kupující učiní vyplněním a odesláním internetového objednávkového formuláře na internetových stránkách prodávajícího. Učinit objednávku je možné pouze prostřednictvím nákupního košíku a na webového rozhraní www.chladimeprofi.czKupní smlouva vznikne okamžikem, kdy prodávající kupujícím odeslanou objednávku potvrdí, tj. doručením přijetí objednávky (akceptace) kupujícímu. Prodávající kupujícímu sdělí akceptaci objednávky elektronicky prostřednictvím emailu zaslaného na emailovou adresu, kterou kupující prodávajícímu sdělí v rámci učiněné objednávky. Za potvrzení objednávky prodávajícím se v případě pochybností považuje též dodání zboží kupujícímu v souladu s kupujícím učiněnou objednávkou. Kupujícímu zaslané potvrzení objednávky (akceptace) bude obsahovat to, co bylo mezi smluvními stranami akceptací objednávky sjednáno, zejména tedy označení smluvních stran,specifikace předmětu koupě vč. jeho množství, ceny, místa a termínu dodání, a případných dalších nákladů na dodání zboží, byly-li sjednány. Na skutečnost, že odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami prodávajícího, je kupující upozorněn dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky na internetových stránkách prodávajícího, kde má možnost se s nimi seznámit v sekci „Obchodní podmínky“. Vzniklou kupní smlouvu (včetně dohodnuté ceny) nelze měnit nebo rušit .

Kupující musí ve své objednávce uvést minimálně údaje, které jsou jako povinně vyžadovány při vyplnění objednávkového formuláře na internetových stránkách prodávajícího www.chladimeprofi.cz.

Dodací lhůty se mohou u jednotlivého zboží lišit. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, pokud je v ní uvedena zjevně pochybná adresa místa dodání zboží (zejména nelze-li takovou adresu jako existující spolehlivě dohledat). O takovém odmítnutí objednávky, prodávající bez zbytečného odkladu kupujícího vyrozumí, tj. zašle kupujícímu informaci o odmítnutí objednávky na emailovou adresu kupujícího sdělenou v rámci jeho objednávky.

Kupující se zavazuje závazně objednané a v souladu s objednávkou dodané zboží převzít a zaplatit za něj dohodnutou kupní cenu včetně případných dalších souvisejících nákladů spojených s dodáním zboží, tak jak bylo kupujícím a prodávajícím ve smlouvě (prodávajícím akceptované objednávce kupujícího) ujednáno.

Pokud kupující nesplní svůj závazek odebrat či zaplatit závazně objednané zboží dle kupní smlouvy, kterou prostřednictvím internetového nákupu s prodávajícím uzavřel, prodávající si vyhrazuje právo vyřizování dalších objednávek tohoto kupujícího pozastavit, případně tyto odmítnout. O takovém vyřízení objednávky či odmítnutí objednávky prodávající bez zbytečného odkladu kupujícího vyrozumí.

Učiněním objednávky kupující zároveň potvrzuje, že se před jejím odesláním dostatečně seznámil s výší kupní ceny zboží deklarované prodávajícím na jeho webových stránkách www.chladimeprofi.cz jakož i s výší nákladů souvisejících s dodáním zboží dle zvoleného způsobu doručení zboží, poskytovatele dopravy a způsobu úhrady kupní ceny a též se lhůtou, v níž je prodávající schopen dodání zboží zajistit, a že s nimi bez výhrad souhlasí.

Zakoupené zboží nelze vrátit ani vyměnit !

 

DODACÍ PODMÍNKY 

Termín, místo i způsob dodání zboží bude prodávajícím a kupujícím sjednáno v kupní smlouvě.

Způsob dodání zboží kupující zvolí při vyplnění objednávkového formuláře na internetových stránkách prodávajícího www.chladimeprofi.cz.

Objednávky jsou vyřizovány obratem a zákazník je informován o dostupnosti zboží a termínu dodání telefonicky nebo emailem . 

Při dodání zboží prostřednictvím smluvního dopravce prodávajícího je kupující povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky podle přiloženého přepravního listu, zejména zkontrolovat počet balíků a stav zásilky a případné viditelné vady zboží či jeho obalu (poškození zásilky) popsat v přepravních dokladech dopravce (předávací protokol, dodací list, poškození zásilky je nutno neprodleně ( nejdéle však do 24 hodin od převzetí ) oznámit prodávajícímu na email : shop@chladimeprofi.cz nebo na tel.: +420 605 96 30 20

Nedojde-li k řádnému a včasnému převzetí objednaného zboží ze strany kupujícího, jedná se o porušení smluvní povinnosti kupujícího. Neposkytne-li kupující prodávajícímu potřebnou součinnost k odevzdání předmětu koupě (předání zboží) či nepřevezme-li si kupující zboží v souladu se smlouvou a těmito OP, je kupující povinen prodávajícímu uhradit veškeré náklady (zejména náklady v souvislosti s doručením předmětu koupě do místa plnění) jakož i veškeré škody, které takovým porušením povinnosti kupujícího vznikly, a to včetně ušlého zisku.

 

KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupující bere na vědomí, že sortiment zboží, jakož i jeho jednotková kupní cena, mohou být prodávajícím měněny. Aktuální přehled prodávajícím nabízeného zboží včetně jednotkové ceny zboží je dostupný na internetové stránce prodávajícího www.chladimeprofi.cz.

Prodávající kupujícímu sděluje, že má povinnost zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu a může být prodávajícím po kupujícím požadována, pokud se na takovém způsobu platby dohodnou . 

Všechny kupní ceny zboží jsou smluvní, v české měně (Kč) a jsou u příslušného zboží uvedeny jak bez daně z přidané hodnoty, tak včetně DPH a případně též včetně recyklačního poplatku (PHE), nezahrnují však náklady spojené s dodáním zboží kupujícímu (jako např. cena dopravy, poštovné a balné, apod.), pokud není výslovně uvedeno jinak. Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.

Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím v případě, kdy kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému prodávajícího. Prodávající v takovém případě kupujícího o takové skutečnosti bez zbytečného odkladu informuje. Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř, o jednu cifru nižší cenu (např. při udávání ceny „vypadne“ jedna číslice) zjevně nízká cena zboží (např. o 50% nižší cena, než je pro tento druh a typ zboží obvyklé), a jiné zjevné chyby v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

Všechny informace uvedené u popisu zboží jsou uváděny dle aktuální dostupných údajů od výrobců nebo dodavatelů a jsou průběžně kontrolovány , přesto však nelze vyloučit uvedení chybného údaje , prodávající si tímto vyhrazuje právo změny . 

Předvedení, instalace, sestavení nebo montáž není součástí dodávky zboží . 

Kupující je oprávněn využít jeden ze způsobů placení kupní ceny zboží. Své objednávky může kupující uhradit bankovním převodem nebo na dobírku . 

 

NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ

Kupující nabude vlastnické právo k dodanému zboží až úplným zaplacením jeho kupní ceny .
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží.

 

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY 

Záruční doba na dodané zboží je 12 měsíců . 

Záruka se nevztahuje na žárovky , těsnění a poškození způsobené běžným opotřebením při používání zařízení .

Poškození skla je ze záruky vyloučeno . 

Nejsou-li prodávajícím a kupujícím písemně dohodnuty speciální požadavky na jakost, provedení a obal zboží, prodávající kupujícímu dodá objednané zboží v jakosti a provedení odpovídajícím obvyklému účelu, kterému zboží slouží. 

Kupující je povinen dodané zboží co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží prohlédnout nebo zařídit jeho odbornou prohlídku a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Zjevné i skryté vady zboží je kupující povinen prodávajícímu oznámit bez zbytečného odkladu poté, co je při včasné prohlídce a dostatečné péči mohl zjistit.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám způsobil.

Je-li důvodem reklamace kupujícího vada, jejíž vznik zavinil kupující či spoluzavinil kupující anebo třetí osoba, zejména nevhodným skladováním, nevhodnou manipulací, nesprávnou instalací, nedostatečnou údržbou či neodbornou opravou, úpravou, nesprávným či neodborným použitím, použitím pro jiný než stanovený či obvyklý účel nebo vada vzniklá v důsledku vyšší moci (tj. mimořádné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky vzniklé nezávisle na vůli prodávajícího) či je-li důvodem reklamace přirozené opotřebení zboží, pak má prodávající právo takovou reklamaci neuznat a jako neoprávněnou tuto odmítnout.

Kupující je povinen před prvním použitím zboží podrobně prostudovat podmínky jeho provozu uvedené v návodu na jeho použití a zboží provozovat výhradně v souladu s pokyny uvedenými v návodu k jeho použití.

Reklamace zboží včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Při reklamaci zboží kupující prodávajícímu předloží nákupní doklad. 

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné . 

 

Tyto podmínky jsou platné od 01.09.2021